Naš program

sastoji se od 10 edukativnih modula kroz koje polaznici obrađuju različita područja iz STEMA, robotike, programiranja i razvijaju vještina budućnosti.

Jeste li novi polaznik?

Za polaznike koji prvi puta upisuju Robokaciju Senior, program započinje s Modulom 1 koji je opisan niže.

Program se nastavlja s Modulom 2 i 3 te se time završava školska godina i cjelogodišnji program.

U slučaju da niste upisali Modul 1 početkom godine, a polaznik u drugom polugodištu želi upisati program, tijekom zimskih praznika moći će završiti Modul 1 koji je uvjet za sve kasnije module.

Trajanje svake radionice je 90 minuta, odnosno 2 školska sata.

Izradi svog robota i udomi ga

U Robokaciji djeca sama programiraju svoje robote, izrađuju ih i na kraju modula nose kući. 

Svaki završni proizvod u jednom dijelu procesa izrade zahtjeva rad rukama (lijepljenje, lemljenje, spajanje žica…) koji potiče razvoj fine motorike djece te kod njih stvara osjećaj ponosa zbog samostalnog rada i stvaranja proizvoda od početka do kraja. 

Cjelogodišnji program

Cjelogodišnji program sastoji se od 3 modula koji se održavaju tijekom školske godine. Svaki modul sastoji se od 10 radionica koje se održavaju jednom tjedno u trajanju od 90 minuta ili svakih nekoliko subota u trajanju od 4 sata.

Praznici u Robokaciji

Praznici mogu biti zanimljivi i edukativni! 

Tijekom svakih praznika možete upisati neki od ponuđenih modula gdje se u pet dana održava 10 radionica u trajanju od 4 školska sata. 

Nakon završenog modula na praznicima polaznik se može priključiti cjelogodišnjoj grupi. 

Program i moduli

Naš program uklopljen je kroz module kako bi polaznici mogli sustavno napredovati, razvijati vještine, znanja i kompetencije te završavati sve naprednije module.

MODUL 1: Svjetlost (Pametna lampa)

MODUL 2: Zvuk (Interaktivni Klavir)

MODUL 3: Pokret (Robotska ruka)

MODUL 4: Komunikacija (Autić)

MODUL 5: Dodir (Konzola 7.2 bit)

MODUL 6: Hidrodinamika (Robot za točenje cedevite™ i automatsko zalijevanje)

MODUL 7: Tlak (Gliser)

MODUL 8: ESP32 (Dron / Hovercraft)

Challenger (natjecanja)

Creativity

Modul 1

Svjetlost

Pametna lampa

Nauči sve o svjetlosti kroz programiranje vlastite igrice, robota policajca i sastavljanje svoje Pametne lampe! Ona se pali i mijenja boje na pljesak te može s tobom igrati «Čovječe, ne ljuti se!»

Odabrano programsko okruženje omogućuje proučavanje i uređivanje Arduino koda te je stoga idealan alat za učenje programiranja mikrokontrolera. Pametna lampa dodatno se može programirati za razne društvene igre kao pametna kocka za “Čovječe ne ljuti se” ili vremenski brojač za razne druge igre.

Modul 2

Zvuk

Interaktivni klavir

Osmisli i izradi igricu s digitalnim instrumentom. Izmjeri udaljenost i napravi alarmni sustav uz pomoć ultrazvuka s robota. Na kraju izradi i programiraj svoj Interaktivni klavir sa svjetlećim efektima koji te uči svirati ili otvara vrata kada odsviraš tajnu lozinku.

S novostečenim znanjem polaznici će imati priliku izraziti svoju kreativnost kroz stvaranje digitalnog glazbenog instrumenta na računalu i vlastitog Pametnog klavira koji može pomoći bržem učenju notnih zapisa i sviranja melodija koje polaznik prethodno programira u klavir.

Modul 3

Pokret

Robotska ruka s laserom i senzorom svjetla

Izradi i programiraj Robotizirani laser s kojim ćeš moći igrati igre koje najviše voliš na potpuno nov način.

Tijekom ovog modula polaznici će naučiti kako se kreću ljudi, a kako roboti i što je toliko posebno kod pokreta. Polaznici će istražiti i zaključiti zašto robot za kretanje koristi kotače, a ne noge te zašto čovjek ipak ima noge. Kako se u računalnim igrama simuliraju pokreti? Kako učiniti da se likovi u igri kreću u 3 dimenzije?

Modul 4

Komunikacija

Autić na bluetooth

Uočavanje važnosti pravila komunikacije među ljudima i povezivanje s pravilima komuniciranja dva računala. Komunikacija između pametnih uređaja putem žice te bežično putem bluetooth-a, komunikacija između dva računala, komunikacija između uređaja koja su djeca ranije napravila (pametni klavir upravlja pametnom lampom), izrada vlastitih elemenata za Escape room.

S novostečenim znanjem polaznici će imati priliku izraditi osobni autić kojega će upravljati mobitelom putem Bluetooth tehnologije. Djeca se prvi put susreću s istosmjernim motorom, pojačalom, vanjskim napajanjem te uče kako ih koristiti kroz projekt izrade “Autića na Bluetooth”.

unnamed-2-e1663243175364.png
Modul 5

Dodir

Igraća konzola

Izradi i programiraj vlastitu igrajuću konzolu na dodir

Tijekom ovog modula polaznici će naučiti kako upravljati uređajima bez gumba, odnosno kako složiti vlastiti sustav za prepoznavanje dodira.  Upoznati će se izradom malog ekrana od već nam poznatih ledica. Te steći iskustvo s problemima većeg broja ledica i njihovog brzog mjenjanja boje. 

Modul 6

Hidrodinamika

Robot za točenje cedevite i automatsko zalijevanje

Smiju li motor i žica biti potopljeni u vodi, hoće li raditi? Kako napraviti detektor laži uz pomoć senzora za vlagu.

S novostečenim znanjem polaznici će imati priliku izraditi sustav za točenje cedevite, ili zalijevanja cvijeća koji radi na principu mjerenja vlage u zemljištu.

Modul 8

Internet stvari

Pametni uređaji na internetu uz ESP32

Na Modulu 8 uči se kako uz pomoć koda programirati ESP32 (moćni mikrokontroler) na novom mbotu2 koji je kompatibilan s arduino uređajima na kojima već rade. Također se može spojiti na internet i biti još pametniji. 

Na taj način pripremaju se za sve buduće projekte koji će korisititi taj mikrokontroler te kameru kojom će se služiti na hovercraftu koji je modul 9 te dronu koji je modul 10.

Prijavi se i kreni s Robokacijom!